ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ


1    KAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Υπάρχουν δύο προσεγγίσεις. Η μία είναι να πας αργά για να προστατέψεις το αυτοκίνητο και να περιμένεις τι θα συμβεί. Αυτό δεν είναι εύκολο, γιατί μπορεί να χάσεις την αυτοσυγκέντρωσή σου. Ο άλλος τρόπος είναι να πιέσεις πολύ, όπως πάντα, αλλά αυτό είναι πολύ ριψοκίνδυνο. Γενικά, μου αρέσουν οι ε.δ.».

2    LUKYANUK Alexey - KAPUSTIN Roman    FORD Fiesta R5
«Στόχος μου είναι να μείνω στο δρόμο, γιατί μερικές φορές έχω πρόβλημα με αυτό. Το ράλλυ είναι πραγματικά ενδιαφέρον και απαιτητικό για πλήρωμα και αυτοκίνητο. Οι ε.δ. είναι διαφορετικές, κάποιες τεχνικές, κάποιες γρήγορες, και υπάρχουν και ορισμένα απαιτητικά άλματα. Το περιβάλλον είναι όμορφο, αν και δεν έχουμε χρόνο να το απολαύσουμε».

3    TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel        SKODA Fabia R5
«Το Ράλλυ Ακρόπολις θα είναι απαιτητικό και θα είναι αγώνας επιβίωσης. Οι ε.δ. είναι δύσκολες και ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

4    BOTKA David - SZELES Peter        CITROEN DS3 R5
«Οι ειδικές είναι όμορφες, και τα βουνά επίσης. Είχαμε προβλήματα με την ισχύ του αυτοκινήτου, για αυτό βρεθήκαμε να είμαστε πρώτοι στο δρόμο, και ελπίζουμε να σταθούμε τυχεροί. Στόχος μας είναι να τερματίσουμε στο top 5».

6    JEETS Raul - TOOM Andrus        SKODA Fabia R5
«Οι ε.δ. μου αρέσουν περισσότερο από πέρυσι, γιατί δεν υπάρχει άσφαλτος, πράγμα σημαντικό για το χωμάτινο στήσιμό μας. Οι ε.δ. χρειάζονται καλές σημειώσεις και αν όλα πάνε καλά, η γρήγορη οδήγηση δε θα είναι δύσκολη. Το Ράλλυ απαιτεί αυτοσυγκέντρωση, και ο στόχος μας είναι να τερματίσουμε σε καλύτερη θέση σε σχέση με πέρυσι».

7    DELLA CASA Federico - POZZI Domenico    PEUGEOT 208 T16
«Ελπίζω τα φρένα να είναι καλύτερα αύριο. Όσον αφορά το Ράλλυ, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, γιατί, αν πιέσεις πολύ, μπορεί εύκολα να γίνει το λάθος. Θέλουμε να τερματίσουμε σε όλες τις ε.δ.».

8    KASPERCZYK Tomasz - SYTY Damian        FORD Fiesta R5
«Οι ε.δ. είναι πραγματικά δύσκολες και δεν έχω πολλή εμπειρία σε αυτές. Ελπίζουμε να διασκεδάσουμε και να τερματίσουμε. Αν τερματίσουμε, το αποτέλεσμα θα είναι καλό, γιατί είναι πολύ εύκολο να έχεις λάστιχο ή έξοδο».

9    ATHANASSOULAS Lambros - PANAGIOTOUNIS Elias    SKODA Fabia R5
«Θέλουμε να βρισκόμαστε στην πρώτη 5άδα των χρόνων σε κάθε ειδική. Θεωρώ ότι δεν μπορούμε να περάσουμε τους Kajetanowicz και Lukyanuk. Στόχος μας είναι ο τερματισμός στο βάθρο. Οι ε.δ. μάς αρέσουν, και ελπίζω να μη μας προβληματίσει ο καιρός».

10    KOLTUN Jaroslav - PLESKOT Ireneusz        FORD Fiesta R5
«Στόχος μας είναι ο τερματισμός, γιατί αν τερματίσουμε θα είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Το Ράλλυ είναι πραγματικά δύσκολο».

11    SIRMACIS Ralfs - SIMINS Arturs        SKODA Fabia R5
«Ελπίζω σε ένα καλό ράλλυ αύριο. Αισθάνομαι πολύ καλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι τέλειο μετά τις δοκιμές. Θέλουμε να παλέψουμε για το βάθρο».

12    TLUSTAK Antonin - KUCERA Ladislav        SKODA Fabia R5
«Κλασικές ειδικές Ακρόπολις, οι περισσότερες από τις οποίες είναι νέες για μας. Τις περιμέναμε πιο σκληρές. Είναι το πρώτο μας ράλλυ με αυτό το R5 σε χώμα».

14    SCATTOLON Giacomo - ZANINI Paolo        MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Είναι μια φανταστική εκκίνηση, απίστευτη ατμόσφαιρα. Αισθανόμαστε περήφανοι και τυχεροί που βρισκόμαστε σε ένα τόσο υπέροχο μέρος. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε. Όλοι οι συμμετέχοντες στο ERC2 είναι γρήγοροι, οπότε θα βάλουμε τα δυνατά μας».

15    ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ειδικές έχουν ό,τι θα περίμενες από ένα Ράλλυ Ακρόπολις. Είναι σκληρές και πονηρές, αλλά υπέροχες. Μου αρέσουν γιατί μοιάζουν με αυτές της Αργεντινής. Η θέση εκκίνησής μας δεν είναι καλή, αλλά είναι ένα μεγάλο ράλλυ. Θέλουμε να κερδίσουμε την κατηγορία, για να κατακτήσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε για το πρωτάθλημα».

17    CHUCHALA Wojciech - DYMURSKI Daniel    SUBARU Impreza WRX STI
«Αύριο δεν μπορούμε να επιτεθούμε όπως σήμερα. Πρέπει να οδηγήσουμε έξυπνα, που σημαίνει να προστατέψουμε το αυτοκίνητο και να συνεχίσουμε μέχρι τον τερματισμό. Ίσως να πιέσουμε μόνο στα κατάλληλα σημεία, έτσι ώστε να επιβιώσουμε και να τερματίσουμε».

18    RANGA Peter - BAN VIKTOR        MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Οι ε.δ. είναι τεχνικές και πολύ σκληρές. Πρέπει να είμαστε γρήγοροι, αλλά και προσεκτικοί. Θα προσπαθήσουμε να βρεθούμε στο βάθρο της κατηγορίας μας».

21    PIENIAZEK Lukasz - MAZUR Przemyslaw    OPEL Adam R2
«Oι ε.δ. είναι δύσκολες και σκληρές με πολλές πέτρες, γεγονός που διαφοροποιεί την πρόσφυση. Ελπίζουμε να μη βρέξει, γιατί θα είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσεις γρήγορα δικίνητο αυτοκίνητο. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε στην 1η θέση της βαθμολογίας μετά το τέλος του Ράλλυ, και ίσως να έχουμε αυξήσει και τη διαφορά. Είναι πολύ σημαντικό να κερδίσουμε εμπειρίες, μιας και πρόκειται για το δεύτερό μου χωμάτινο ράλλυ».

22    BESSENYEY Zoltan - BERENDI David        RENAULT Clio RS
«Το ράλλυ φαίνεται καλό. Όλοι οι οδηγοί του ERC3 έχουν λίγο πολύ ίδιο ρυθμό, αλλά εδώ το σημαντικότερο είναι να επιβιώσεις. Σίγουρα θέλουμε να κερδίσουμε για να διατηρήσουμε ελπίδες για το Πρωτάθλημα. Αλλά αν βρεθούμε στο βάθρο δεν πρόκειται να στενοχωρηθούμε».

24    "IAVERIS JUNIOR" - KOLTSIDAS Spyros    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας είναι ωραίος, αν και οι ειδικές είναι λίγο σκληρές για ERC, αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις. Θα κινηθούμε αύριο στις τρεις πρώτες ειδικές, θα δούμε τους χρόνους μας και θα το χειριστούμε ανάλογα. Θα ήταν ιδανικό αν μπορούσαμε να τερματίσουμε πίσω από τον Chuchala».

25    HALKIAS Efthimios - SOUKOULIS Konstantinos    SUBARU Impreza WRX STI
«Ο αγώνας είναι ωραίος. Πάμε για να διασκεδάσουμε και ελπίζουμε οι ε.δ. να έχουν πολύ κόσμο».

26    HALIVELAKIS Konstantinos-TSAOUSOGLOU Marios    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος, τόσο σχεδιαστικά όσο και στο θέμα της κατάστασης των εδικών. Εμείς θέλουμε να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά και μυαλωμένα. Πάντα έχουμε στο μυαλό μας τη σύγκριση με τους ξένους».

27    PANTELI Petros - KONSTANTINOY Konstantinos    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι ε.δ. είναι πολύ καλές, εκτός από ένα σημείο της πρώτης που έχει λάσπη. Δεν ξέρουμε πώς είναι οι δρόμοι σήμερα, ελπίζουμε να είναι καλύτεροι. Στόχος μας ο τερματισμός σε μια καλή θέση».

30    ZOUNIS Ioannis - SAINIS Dimitris        SUBARU Impreza WRX STI
«Είναι ένα σκληρό Ακρόπολις, όπως παλιά, κι ας είναι τα χιλιόμετρα λιγότερα. Σήμερα είχαμε την ατυχία να κόψουμε ημιαξόνιο στο shakedown, αλλά καλύτερα τώρα, παρά στον αγώνα».

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Γραφείο Τύπου, Service Park, Λαμία, 15:00, Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

 

Παρόντες:
Alexey Lukyanuk, Ford Fiesta R5
Lambros Athanassoulas, Lascaris Foundation Team Greece, ŠKODA Fabia R5
Ralfs Sirmacis, Sports Racing Technologies, ŠKODA Fabia R5

 

Ε:
Alexey, αυτή είναι η πρώτη φορά που σε βλέπουμε μετά τη νίκη σου στα Κανάρια Νησιά, αφού δεν κατάφερες να εκκινήσεις στην Ιρλανδία. Πώς αισθάνεσαι σήμερα, μετά την έξοδό σου στην Ιρλανδία; Έχεις αποκτήσει και πάλι την αυτοπεποίθησή σου;

AL:
Ναι, έχω αυτοπεποίθηση! Η έξοδος στην Ιρλανδία πρέπει να ομολογήσω ότι είναι κάτι που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Περισσότερο την προκάλεσαν οι συνθήκες, και δεν μπορώ να πω ότι ήταν δικό μου λάθος σε αυτήν την περίπτωση. Δέκα περισσότερα εκατοστά ασφάλτου αν υπήρχαν, δε θα είχε συμβεί τίποτα. Όμως, ήταν πολύ στενό κομμάτι, και η κατάληξη ήταν αυτή που ξέρετε. Τώρα, έπειτα από σχεδόν μισό χρόνο, επιστρέφουμε και πάλι στο χώμα. Με το Fiesta R5 έχουμε αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην άσφαλτο, σε αντίθεση με το χώμα. Βέβαια, αυτή είναι η αγαπημένη μου επιφάνεια, αλλά αυτήν τη στιγμή αισθάνομαι πιο άνετα στην άσφαλτο.

Ε:
Πριν από λίγο μου έδειχνες τις δύο τελευταίες στροφές στην Κατατακτήρια Ε.Δ., όπου και το αυτοκίνητο γλίστρησε πολύ. Για τον Alexey Lukyanuk είναι αρκετά συνηθισμένο, αλλά εσείς είστε ικανοποιημένοι με αυτό το set-up;

AL:
Ναι, αλλάξαμε το set-up μερικά «κλικ» πριν από το τελευταίο πέρασμα. Ήταν καλύτερα, αλλά προς το τέλος υπήρχαν «πονηρά» σημεία - πίστεψα ότι θα χάσω το αυτοκίνητο και θα καταλήξω στους θάμνους. Τελικά το σώσαμε. Φυσικά, χάσαμε χρόνο, και τώρα πρέπει να βρω τι φταίει με το στήσιμο, να αναλύσουμε τα δεδομένα και να βρούμε λύση.

Ε:
Στο παράθυρο έχεις γραμμένο το όνομα ενός νέου συνοδηγού αυτό το σαββατοκύριακο, μιας και ο Alexey Arnautov αναρρώνει ακόμη. Είναι καλά; Σε τι κατάσταση βρίσκεται; Θα επιστρέψει σύντομα;

AL:
Είναι καλά, αλλά πήραμε την απόφαση να μη ρισκάρουμε περαιτέρω ζημιά στη μέση του. Μου λείπει, δεν είναι εύκολο να τρέχεις σε έναν τέτοιον αγώνα με νέο συνοδηγό. Οι σημειώσεις παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο εδώ, ίσως σημαντικότερο από οπουδήποτε αλλού, γιατί υπάρχουν πολλές τυφλές στροφές και σφιχτά κομμάτια που δεν επιτρέπουν λάθη. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να συνεργαστούμε σωστά μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά προβλήματα οπωσδήποτε θα υπάρξουν, οπότε θα είμαστε προσεκτικοί.

E:
Περνάμε στον τοπικό σταρ, Λάμπρο Αθανασούλα. Λάμπρο, κατέκτησες την 3η θέση πέρυσι και επανέρχεσαι και πάλι με το ŠKODA Fabia R5. Πρόκειται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά τουλάχιστον έκανες μερικά ράλλυ με αυτό για να το συνηθίσεις. Τι ελπίζεις να πετύχεις αυτό το σαββατοκύριακο;

LA:
Πάντα ελπίζουμε να ολοκληρώσουμε το ράλλυ, όλες τις ειδικές χωρίς προβλήματα, και να προσπαθήσουμε να πολεμήσουμε για μία θέση στο πόντιουμ, όπως κάναμε και πέρυσι. Πέρυσι ο αγώνας ολοκληρώθηκε, λόγω καιρικών συνθηκών, τρεις ειδικές νωρίτερα, και χάσαμε την ευκαιρία να παλέψουμε μέχρι τέλους. Ελπίζουμε ο καιρός να είναι καλός. Χθες είδαμε κάποια λασπωμένα σημεία στην πρώτη ειδική, θα το διασκεδάσουμε αν οι ε.δ. είναι στεγνές.

Ε:
Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τα πιο διάσημα στον κόσμο και έχει πολύ... σκληρή φήμη. Φέτος μετακόμισε σε πολύ δημοφιλείς ειδικές, από το Λουτράκι στη Λαμία. Τι έχεις να μας πεις για τις ειδικές διαδρομές;

LA:
Πραγματικά μου αρέσουν αυτές οι ειδικές. Νομίζω ήταν το 2005 που συμμετείχα στο πρώτο μου Ακρόπολις, σε αυτό εδώ το έδαφος. Είναι πραγματικά γρήγορες διαδρομές, ειδικά αυτή της Άμφισσας, που μπορεί να την ονομάζουμε έτσι, αλλά στην πραγματικότητα είναι οι διάσημες «Καρούτες». Θα δείτε ότι θα σας αρέσει αύριο. Οπότε, νιώθουμε πραγματικά καλά που έχουμε επιστρέψει εδώ. Ακόμα κι αν κατάγομαι από το Λουτράκι, το μέρος εδώ είναι φανταστικό και οι ειδικές όμορφες.

Ε:
Προφανώς, όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο ERC1, όπως το ŠKODA Fabia R5, η κορυφαία θέση στο πόντιουμ είναι αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Όλοι οι θεατές στις ειδικές θα ζητωκραυγάζουν για σένα - κάνει διαφορά αυτό όταν κάθεσαι στο μπάκετ;

LA:
Δεν μπορούμε να το έχουμε αυτό στο μυαλό μας την ώρα που οδηγούμε. Σκεφτόμαστε μόνο να μείνουμε εντός δρόμου και να πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, είναι ένα δύσκολο και σκληρό ράλλυ σε κάποια σημεία. Ειδικά η μικρή ειδική αύριο είναι αρκετά δύσκολη, με πονηρές στροφές, όπως ανέφερε και ο Alexey. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους. Έχει σφιχτές στροφές και πέτρες παντού. Ένα μικρό λάθος 10 εκατοστών μπορεί να κάνει τη διαφορά, αν χτυπήσεις ένα μεγάλο βράχο. Θέλει προσοχή, και όχι πίεση στο 100%. Με παρακολουθείτε, ε;

AL:
Σε ευχαριστούμε, ειδικέ!

Ε:
ΟΚ, οπότε έχουμε δύο «ειδικούς», έναν ειδικό στις ελληνικές ειδικές και τον νικητή στα Κανάρια Νησιά. Ο νεότερος σε αυτήν τη συνέντευξη Τύπου είναι ο Ralfs Sirmacis. Ralfs, είναι η πρώτη σου φορά με ŠKODA Fabia R5 στο ERC. Έχοντας συμμετάσχει σε κάποιους αγώνες στο ERC Junior, πώς σου φαίνεται το άλμα στη μεγάλη κατηγορία του ERC1;

RS:
Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό, πολύ ανώτερο από τα προσθιοκίνητα. Επιταχύνει δυνατά, και μου αρέσει που μπορώ να παίρνω τις στροφές πλαγιολισθαίνοντας, είναι ωραίο συναίσθημα. Το ίδιο έχω να πω και για την ανάρτηση, ακόμα και στα πολύ μεγάλα άλματα συμπεριφέρεται καλά.

Ε:
Σου προκάλεσε έκπληξη ο χρόνος που σημείωσες, τερματίζοντας 3ος ταχύτερος στην Κατατακτήρια Ειδική; Ή ήταν κάτι που περίμενες να συμβεί;

RS:
Η Κατατακτήρια Ειδική έμοιαζε αρκετά με τους δρόμους που έχουμε στη Λετονία. Σε αυτό το είδος τερέν μπορώ να οδηγήσω πραγματικά γρήγορα, αλλά αύριο στα στενά ορεινά κομμάτια θα είναι κάπως τρομακτικό για μένα. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και θα προσπαθήσω για τη νίκη.

Ε:
Οπότε πηγαίνεις για τη νίκη; Δες τους αντιπάλους δίπλα σου! Πιστεύεις ότι με μόλις 60 χιλιόμετρα συνολικά με αυτό το αυτοκίνητο θα μπορέσεις να κρατήσεις ρυθμό και υψηλό επίπεδο αυτοπεποίθησης, ώστε να κερδίσεις, και όχι απλώς να συγκεντρώσεις βαθμούς;

RS:
Αν δεν ήθελα να νικήσω, δε θα είχα λόγο να βρίσκομαι εδώ. Ακόμα κι αν δε συμβεί αυτό, χρειάζομαι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ε:
Είναι πολύ ωραίο να βλέπουμε νέους οδηγούς να «ανεβαίνουν» από το ERC Junior Championship. Σου κάνει εντύπωση που δεν ακολούθησαν άλλοι το δικό σου παράδειγμα;

RS:
Ναι, ο περυσινός πρωταθλητής, Emil Bergkvist, συμμετέχει στο WRC-2 φέτος, αλλά οι υπόλοιποι έμειναν στα προσθιοκίνητα. Κάποιοι από αυτούς μεταπήδησαν από τα Peugeot στα Opel.

E:
Σε πόσους αγώνες θα συμμετάσχεις με αυτό το αυτοκίνητο; Θα είναι μόνο σε χωμάτινα ράλλυ;

RS:
Πιστεύω φέτος θα τρέξουμε σε όλα τα χωμάτινα ράλλυ, και ίσως σε ένα ασφάλτινο.

Ε:
Πίσω σε σένα, Alexey. Μετά τη νίκη στον πρώτο αγώνα, δεν ξεκίνησες καθόλου στον δεύτερο. Εδώ πηγαίνεις για τη νίκη, οπότε θα πρέπει να σταματήσεις τον Kajetanowicz με κάποιο τρόπο, έτσι δεν είναι; Γιατί έχει αρχίσει να ξεφεύγει στη βαθμολογία με το αποτέλεσμα που έφερε στην Ιρλανδία.

AL:
Φυσικά, είναι ο Πρωταθλητής Ευρώπης και δεν είναι καθόλου εύκολο να τον πιέσω και να τον κρατήσω πίσω μου. Είναι σταθερά καλός σε κάθε είδος εδάφους, αλλά θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Εδώ θα είναι πιο εύκολα για εμάς από ό,τι στην Ιρλανδία, όπου δυσκολευτήκαμε να φέρουμε καλό αποτέλεσμα. Έχουμε μπροστά μας επτά αγώνες που προσμετρούν στο πρωτάθλημα, οπότε μπορούμε να παραμείνουμε εντός στόχων ακόμα κι αν χάσουμε κάποιους από αυτούς. Φυσικά, το να βαθμολογείσαι σε κάθε αγώνα είναι ιδανικό, αλλά θα δούμε πώς θα κυλήσει η χρονιά.

 

Για φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης πατήστε εδώ

FLASH ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗ

Ημερομηνία: 6 Μαΐου        Flash No: 1
Μήκος: 3,7 χλμ.
Καιρός: Ηλιοφάνεια, 22ο C
Κατάσταση οδοστρώματος: Στεγνό χώμα


1    KAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Ήταν εύκολη, μόνο 4 χλμ. Κανονικό χωμάτινο ράλλυ. Το ευχαριστηθήκαμε. Είμαστε χαρούμενοι με το αυτοκίνητο. Θα δούμε τι θα γίνει, μιας και οι ε.δ. είναι διαφορετικές από την κατατακτήρια. Θα είναι δύσκολη η επιλογή θέσης εκκίνησης. Θα πρέπει να τσεκάρουμε τον καιρό και ελπίζουμε να κάνουμε τη σωστή επιλογή».   

2    LUKYANUK Alexey - KAPUSTIN Roman    FORD Fiesta R5
«Ήταν ωραία. Είχαμε κάποια θέματα με το τούρμπο στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Στις τελευταίες στροφές έκανα ένα λάθος και χάσαμε χρόνο».

3    TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel        SKODA Fabia R5
«Ήταν καλά. Μόνο στην τελευταία στροφή χτύπησα λίγο το αυτοκίνητο. Ελπίζω να είναι όλα καλά».

4    BOTKA David - SZELES Peter        CITROEN DS3 R5
«Δεν έχουμε ισχύ!»

6    JEETS Raul - TOOM Andrus        SKODA Fabia R5
«Ήταν πολύ γλιστερά, αλλά καλύτερα από τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Διορθώσαμε κάποιες σημειώσεις».

7    DELLA CASA Federico - POZZI Domenico    PEUGEOT 208 T16
«Δεν έχουμε πολλή εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό».

8    KASPERCZYK Tomasz - SYTY Damian        FORD Fiesta R5
«Το αυτοκίνητο δεν έχει ισχύ». Έχασε αρκετό χρόνο.

9    ATHANASSOULAS Lambros - PANAGIOTOUNIS Ilias    SKODA Fabia R5
«Είχαμε ένα πρόβλημα με την πίσω δεξιά ζάντα. Πρέπει να το ελέγξουμε».

10    KOLTUN Jaroslav - PLESKOT Ireneusz        FORD Fiesta R5
«Αρκετά καλά. Στην αρχή ήταν γλιστερά, αλλά τώρα είναι καλύτερα. Η κατατακτήρια δεν είναι αντιπροσωπευτική του ράλλυ, αλλά ήταν καλή».

11    SIRMACIS Ralfs - SIMINS Arturs        SKODA Fabia R5
«Ήταν ωραία. Πολύ καλό αίσθημα, κάναμε το καλύτερο δυνατό σε αυτήν την ε.δ.».

14    SCATTOLON Giacomo - ZANINI Paolo        MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Όλα καλά. Ο χρόνος δεν ήταν καλός, γιατί έκανα λάθη».

15    ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Το πεντάλ γκαζιού κόλλησε τα 2 τελευταία χιλιόμετρα».

16    TIBOR Erdi Junior - GYORGY Papp        MITSUBISHI Lancer EVO X
«Όλα καλά. Δεν πιέσαμε πολύ».

17    CHUCHALA Wojciech - DYMURSKI Daniel    SUBARU Impreza WRX STI
«Είμαι χαρούμενος που ξεκινάμε ένα χωμάτινο ράλλυ, μιας και μπορούμε να δούμε πόσο γρήγοροι είμαστε. Είναι ράλλυ επιβίωσης. Αλλά είμαστε αρκετά γρήγοροι».

18    RANGA Peter - BAN VIKTOR        MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Όλα καλά. Κάναμε κάποιες δοκιμές πριν από το ράλλυ, και είμαστε προετοιμασμένοι».

19    JACQUET RIOS Jose Luis - VARGAS PEOA Hernan    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Όλα καλά, θα δούμε αύριο σε ποια θέση θα ξεκινήσουμε».

20    BOSTANCI Murat - VATANSEVER Onur    FORD Fiesta R2
«Μάλλον έχουμε πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Είμαστε τυχεροί που συνέβη τώρα, και όχι κατά τη διάρκεια του αγώνα».

21    PIENIAZEK Lukasz - MAZUR Przemyslaw    OPEL Adam R2
«Είναι καταπληκτικά. Είναι το δεύτερο ράλλυ μου σε χώμα. Έχω πολλά να μάθω. Είμαστε εδώ για να κερδίσουμε εμπειρίες και την καλύτερη δυνατή θέση  για την κατηγορία ERC3».

22    BESSENYEY Zoltan - BERENDI David        RENAULT Clio RS
«Είναι πιο καθαρά τώρα, κάναμε μόνο ένα πέρασμα στα ελεύθερα δοκιμαστικά για να προστατεύσουμε τα ελαστικά».

23    FILIP Alexandru - IANCU Bogdan    RENAULT Clio RS
«Έχω εμπιστοσύνη στο νέο αυτοκίνητο και είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στο ERC. Eίναι ωραία που βρισκόμαστε εδώ».


ΣΧΟΛΙΑ:
Ο Kajetan Kajetanowicz πέτυχε τον καλύτερο χρόνο στην κατατακτήρια διαδρομή, και θα επιλέξει πρώτος τη θέση εκκίνησης για το πρώτο σκέλος. Ο Alexey Lukyanuk ήταν λιγότερο από 1 δλ. πιο αργός, ενώ ο νεαρός Ralfs Sirmacis σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Ο Λάμπρος Αθανασούλας έσπασε την πίσω δεξιά ζάντα και έχασε χρόνο.

INFO
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ

ΗΜ/ΝΙΑ: 5 Μαΐου 2016
ΗΜΕΡΑ: 2

 

Οι συμμετέχοντες στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 ολοκλήρωσαν τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών του αγώνα. Κατά τη διάρκεια της σημερινής, δεύτερης ημέρας, η διαδικασία περιλάμβανε δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές (Seajets Νέα Γραβιά, EKO Racing Άμφισσα, Παλαιοχώρι) που θα διεξαχθούν το Σάββατο 7 Μαΐου.  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
2    LUKYANUK Alexey - KAPUSTIN Roman     FORD Fiesta R5
«Οι ειδικές διαδρομές είναι σκληρές, με πολλές πέτρες και λάσπη. Φαίνεται ότι πρόκειται για πραγματικό Ακρόπολις. Σε σχέση με χθες, θεωρώ πως είναι περίπου ίδιες σε επίπεδο δυσκολίας».

3    TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel    SKODA Fabia R5
«Οι ειδικές διαδρομές που είδαμε σήμερα ήταν λίγο πιο σκληρές από τις χθεσινές. Η πρώτη ειδική διαδρομή (Νέα Γραβιά) είναι λασπωμένη και γλιστερή, όπως ήταν και η πρώτη ειδική διαδρομή πέρυσι. Είναι σημαντικό οι συνθήκες να είναι καλύτερες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο καιρός θα παίξει σημαντικό ρόλο, αφού θα κρίνει την κατάσταση των ειδικών διαδρομών, και κυρίως της πρώτης σημερινής. Οι άλλες δύο ειδικές διαδρομές της ημέρας ήταν πολύ καλές».

4    BOTKA David - SZELES Peter    CITROEN DS3 R5
«Είμαστε κουρασμένοι. Η πρώτη ειδική διαδρομή ήταν πολύ λασπωμένη και γλιστερή, ενώ κάποια αυτοκίνητα σταμάτησαν. Η δεύτερη ειδική διαδρομή είναι η καλύτερη του αγώνα, καθώς είναι πολύ γρήγορη, ενώ η τρίτη στο πρώτο της κομμάτι δεν είναι καλή, όμως βελτιώνεται στο δεύτερο. Για εμάς όλα καλά!».

6    JEETS Raul - TOOM Andrus    SKODA Fabia R5
«Η επιλογή μας να έχουμε τετρακίνητο αυτοκίνητο στις αναγνωρίσεις αποδείχθηκε σωστή, καθώς πολλά δικίνητα αυτοκίνητα αντιμετώπισαν πρόβλημα. Η μεγάλη ειδική διαδρομή της ημέρας είναι ενδιαφέρουσα, αλλά ελπίζουμε αυτή η βροχή να ήταν μόνο σήμερα, και να μην υπάρξει και στον αγώνα. Οι σημερινές ειδικές διαδρομές ήταν πιο αργές από τις χθεσινές, ενώ, όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες, είναι καλύτερο που η βροχή ήρθε τώρα στις αναγνωρίσεις, καθώς πέρυσι στο Λουτράκι είχε έρθει απευθείας στον αγώνα. Η 2η ειδική διαδρομή είναι πολύ γρήγορη και η 3η πολύ καλή και, γενικά, θέλω να οδηγήσω αυτές τις διαδρομές με το αγωνιστικό αυτοκίνητο».

7    DELLA CASA Federico - POZZI Domenico    PEUGEOT 208 T16
«Η δεύτερη ειδική διαδρομή της ημέρας είναι καλή, ενώ η πρώτη είναι ιδιαίτερα δύσκολη στη μέση, λόγω της λάσπης. Η επιλογή ελαστικών θα γίνει πολύ δύσκολη, καθώς θα αφορά όλο το σκέλος, ενώ με 6 χιλιόμετρα λάσπης, αν επιλέξουμε σκληρή γόμα, τότε σε εκείνο το σημείο δε θα έχουμε πρόσφυση. Θα το αποφασίσουμε το Σάββατο».

9     ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Λάμπρος - ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ Ηλίας    SKODA Fabia R5
«Οι ειδικές διαδρομές είναι ωραίες συνολικά. Στη Νέα Γραβιά, ειδικά σε δύο φουρκέτες, η διέλευση ήταν πολύ δύσκολη, και θεωρώ πως θα είναι έτσι και στον αγώνα, ειδικά για τα δικίνητα αυτοκίνητα. Θεωρώ κρίμα ένας τόσο ωραίος αγώνας να δυσκολέψει λόγω κακής κατάστασης στα πρώτα λίγα χιλιόμετρα, οπότε ίσως η Οργάνωση να πρέπει να το δει αυτό. Όλες οι υπόλοιπες ειδικές διαδρομές είναι φανταστικές, ενώ δεν μπορώ να αποφασίσω αν η καλύτερη ειδική του αγώνα είναι η Άμφισσα ή η Ελάτεια».

11    SIRMACIS Ralfs - SIMINS Arturs    SKODA Fabia R5
«Η πρώτη ειδική διαδρομή σήμερα ήταν πολύ δύσκολη, με πολλή λάσπη στο πρώτο πέρασμα. Στη συνέχεια η κατάσταση βελτιώθηκε, αφού στο δεύτερο πέρασμα είχε στεγνώσει πολύ. Οι υπόλοιπες ειδικές διαδρομές είναι πολύ ωραίες, και μου αρέσουν ιδιαίτερα τα γρήγορα κομμάτια που περιλαμβάνουν».

14    SCATOLLON Giacomo - ZANIN Paolo    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Οι ειδικές διαδρομές σήμερα μας μπέρδεψαν, αφού ειδικά η πρώτη ήταν πολύ λασπωμένη και πραγματικά γλιστερή στο πρώτο πέρασμα, όμως στη συνέχεια έδειξε να στεγνώνει αρκετά. Η επιλογή ελαστικών θα είναι πολύ δύσκολη, αφού θα πρέπει να βρεθεί η ισορροπία για πολλά διαφορετικά εδάφη μεταξύ τους, αλλά και για διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης, ειδικά αν παραμείνει η λάσπη».

20    BOSTANCI Murat - VATANSEVER Onur    FORD Fiesta R2
«Στην πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή κολλήσαμε στη λάσπη, ενώ στο τέλος έσπασε και το εμπρός δεξιά αμορτισέρ, με αποτέλεσμα να αναγκαστούμε να αλλάξουμε αυτοκίνητο, ενώ σχεδόν δεν έχουμε σημειώσεις. Δεν ήταν μια καλή ημέρα για εμάς».

22    BESSENYEY Zoltan - BERENDI David    RENAULT Clio RS
«Οι σημερινές ειδικές διαδρομές είναι λίγο πιο σκληρές από τις χθεσινές. Η ειδική διαδρομή Άμφισσα μοιάζει πολύ με μια ειδική διαδρομή στην Ουγγαρία. Το Παλαιοχώρι έχει πολλές πέτρες στο πρώτο κομμάτι, ενώ το τελευταίο κομμάτι είναι πολύ όμορφο. Το πρώτο κομμάτι της ειδικής διαδρομής Νέα Γραβιά είχε πολλή λάσπη και ήταν πολύ δύσκολο».

24    "IΑΒΕΡΗΣ JUNIOR" - ΚΟΛΤΣΙΔΑΣ Σπύρος    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η Νέα Γραβιά είναι σε κακή κατάσταση, καθώς ειδικά στα πρώτα χιλιόμετρα είναι πολύ γλιστερή και έχει πολλή λάσπη. Ακόμα και με 1η σχέση στο κιβώτιο, δεν υπάρχει καθόλου πρόσφυση, ενώ μετά την αλλαγή πορείας προς το Δροσοχώρι, η κατάσταση βελτιώνεται. Η Άμφισσα είναι σε καλή κατάσταση, ενώ στο Παλαιοχώρι το ανέβασμα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, τη στιγμή που το τελείωμα είναι πολύ απαιτητικό και μπορεί να δημιουργήσει διαφορές».

25    ΧΑΛΚΙΑΣ Ευθύμιος - ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ Κωνσταντίνος    SUBARU Impreza WRX STI
«Η Νέα Γραβιά δεν ήταν σε καλή κατάσταση, λόγω της λάσπης, ενώ οι υπόλοιπες είναι πατημένες και βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Το Παλαιοχώρι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, αφού μάλιστα κάποια σημεία ειδικά στην αρχή, που δεν ήταν πολύ καλά, τώρα ήταν σε εξαιρετική κατάσταση».

26    ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Κωνσταντίνος - ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Οι ειδικές διαδρομές είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους σε καλή κατάσταση. Μόνο 2-3 χιλιόμετρα της ειδικής διαδρομής Νέα Γραβιά έχουν λάσπη. Αν κρατήσει ο καιρός, θα είναι πολύ καλά. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις δοκιμές μας ως τώρα».

27    ΠΑΝΤΕΛΗ Πέτρος -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Κωνσταντίνος    MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι σημερινές ειδικές διαδρομές ήταν καλύτερες από τις χθεσινές. Μόνο η πρώτη διαδρομή (Νέα Γραβιά) είχε πάρα πολλή λάσπη. Κατά τα άλλα, όλα καλά για εμάς».

51    ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Οι ειδικές διαδρομές Άμφισσα και Παλαιοχώρι ήταν πολύ καλές. Η Νέα Γραβιά δε νομίζω ότι θα στεγνώσει, και ίσως η Οργάνωση θα πρέπει να την ακυρώσει, καθώς η διάβαση είναι πολύ δύσκολη».

52    ΒΕΛΑΝΗΣ Βασίλης - ΒΕΛΑΝΗΣ Ιωάννης    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η Νέα Γραβιά είχε πολλή λάσπη, ενώ η Άμφισσα είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όπως και το Παλαιοχώρι. Εμείς, από τη μεριά μας, ετοιμαζόμαστε για ένα δύσκολο αγώνα».

53    ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος    SUBARU Impreza WRX STI N12
«Η Νέα Γραβιά είχε πολλή λάσπη, ενώ η Άμφισσα και το Παλαιοχώρι είναι καλές ειδικές διαδρομές. Η Οργάνωση έχει κάνει πολλή δουλειά και έχουν αφαιρεθεί πολλές πέτρες».

56    ΑΛΥΓΙΖΑΚΗΣ Λευτέρης-ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ Μιχάλης    MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Στη Νέα Γραβιά το πρωί κόλλησαν αρκετά αυτοκίνητα. Το Παλαιοχώρι έχει πολλές πέτρες, που όμως δεν είναι ικανές για ζημιά, όμως δεν ξέρω τι θα βγει στην επιφάνεια μετά τα περάσματα των μεγάλων αυτοκινήτων».

63    ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟΣ Ιωάννης - ΜΠΑΚΛΩΡΗΣ Χρήστος    MG ZR
«Οι ειδικές διαδρομές Άμφισσα και Παλαιοχώρι δε θα χαλάσουν, καθώς το οδόστρωμα είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Η ε.δ. Νέα Γραβιά έχει πολλή λάσπη περίπου στο 6ο με 7ο χιλιόμετρο, οι οποίες λογικά δε θα έχουν φύγει. Συνολικά οι ειδικές διαδρομές του αγώνα είναι πολύ καλές, οπότε το μόνο που ευχόμαστε είναι να φτιάξει ο καιρός, ώστε να τις χαρούμε».



SEAJETS Acropolis Rally 2015

Με τη SEAJETS αλλάζει σελίδα το Ράλλυ Ακρόπολις

Read More

Relive the 2015 Acropolis Rally

Relive the 2015 Acropolis Rally

Read More

FIA ERC

Visit the official ERC site

Read More

History

Acropolis Rally History!

Read More
footer gif banner